Пошуковий запит: (<.>A=Ставнюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ставнюк В. В. Год Б. В., Год Н. В. "Еразм Роттердамський– "наставник Європи": історичні та педагогічні нариси" / Б. В. Год, Н. В. Год. – Полтава: ПП Шевченко Р.В., 2012. – 206 с. [Електронний ресурс] / В. В. Ставнюк, О. О. Лобач // Історична пам'ять. - 2013. - № 29. - С. 139-142 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2013_29_20
|
2. |
Ставнюк В. Нові тенденції у розвитку єгипетського живопису та скульптури в Амарнський період [Електронний ресурс] / В. Ставнюк, О. Заплетнюк // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 74. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_74_33
|
3. |
Ставнюк В. В. Взаємовідносини церкви і суспільства на Правобережній Україні (кінець XVIII – початок ХХ ст.) Рецензія на монографію: Хитровська Ю. В. Участь християнських конфесій у суспільно-політичному житті Правобережної України наприкінці XVIII – на початку ХХ століття (Київ, 2011) [Електронний ресурс] / В. В. Ставнюк // Чорноморський літопис. - 2011. - Вип. 4. - С. 167-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chl_2011_4_28
|
4. |
Лобач О. О. Год Б. Дитячі ігри(від Античності до початку ранньомодерного часу): монографія/ Борис Год. – Полтава: Вид-во ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2015. – 182 с. [Електронний ресурс] / О. О. Лобач, В. В. Ставнюк // Історична пам'ять. - 2016. - Вип. 34-35. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2016_34-35_20
|
5. |
Ставнюк В. "Чому Академія?": Біля витоків Академії Платона (До 100-річчя Національної Академії Наук України) [Електронний ресурс] / В. Ставнюк // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Історія. - 2017. - Вип. 40. - С. 278–294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ist_2017_40_20
|
6. |
Ставнюк В. В. Academia Aeterna [Електронний ресурс] / В. В. Ставнюк // Вісник Національної академії наук України. - 2018. - № 10. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2018_10_3 "Академія вічна". Як школа Платона, вона сходить до античної цивілізації, визначальною рисою якої була свобода не підданого, а громадянина грецького поліса і римської цивітас. В умовах середньовічної цивілізації Академія зберігається у згадках про неї авторів християнських і класичних, а відроджується в межах обох "докласичних" Ренесансів - Каролінгського і Оттонівського. Остаточне ж її "повернення" у реалії постантичної європейської цивілізації відбувається в межах Відродження "класичного". Притулок мистецтв і наук, фундамент для заснованої на наукових принципах освіти, Академія Нової і Новітньої доби стоїть на сторожі добра, правди і гуманістичних завоювань людського духу. Сьогодні Академії виповнили світ і стали тією інституцією, в якій людство зберігає свою єдність у постійному зверненні до минулих поколінь, до минулих епох.
|
7. |
Ставнюк В. Рецензія : Нове дослідження в царині музейної єгиптології. Тарасенко М. О. У пошуках старожитностей з дару хедива. Давньоєгипетські пам'ятники XXI династії в музеях України. Київ: ІС НАНУ, 2019. 316 с. [Електронний ресурс] / В. Ставнюк // Сіверянський літопис. - 2021. - № 5. - С. 156-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sl_2021_5_21
|